Ik wil graag cheats op een sd card zetten voor de Wii voor mijn zoontje,voor Mario Kart maar ik heb al van alles geprobeerd,maar kan er niet uitkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Google op "the new massive cheat database" en bekijk het bestand "Credits and help.txt". Daar staat onderin uitgelegd welk bestand je moet hebben en waar je het moet plaatsen. Dit is namelijk per flashkaart anders...