Er zitten geen HDMI poorten op de Hauppage HD PVR. Zie link hieronder voor de specificaties.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geen van beide, alleen component in en uit wordt gebruikt voor HD opname/weergave.

HDMI opnemen gaat in bijna alle gevallen sowieso niet omdat HDMI daar voor beveiligd is (het zou een direct lek in de beveiliging zijn).

Alleen een Xbox360 is naar mijn weten via de HDMI op te nemen, bijvoorbeeld met een Roxio HD.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zoekt wellicht naar de HD PVR 2

http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr2-gaming.html

Die heeft wel HDMI in en uit.

Toegevoegd na 4 minuten:
Opnames van tv-kastjes en Blu-ray afspeelapparaten zijn niet mogelijk met deze apparaten via HDMI.