Wat is het spul dat uit mijn 2DS lekt?

Er lekt één of ander groen spul uit mijn Nintendo 2DS. Wat is dit spul, en moet ik er voorzichtig mee zijn? En wat moet ik doen met mijn 2DS?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Eh... Lekkende condensator o.i.d.? Ik zou er even mee naar een electronica-onderdelenzaak gaan, die herkennen het wel als het inderdaad een lekkend onderdeeltje is.

Rond accu's c.q. batterijen op printplaten (moederborden en zo) wil er ook nog wel eens groen spul zitten als deze is gaan lekken. Misschien is het zo iets.