Wat is een goeie hdd voor ps4?

Ik heb momenteel 500gb maar wil naar 1.5 tot 2 tb toe. Maar ik heb totaal geem verstand van hdds. Ik wil alleen extra opslag ps4 hoeft niet sneller te laden ofzo.

Toegevoegd na 13 minuten:
Heb zojuist de Samsung 2TB M9T gevonden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

De Samsung schijf die jij hebt gezien past is niet compatible met de PS4: http://community.us.playstation.com/t5/Consoles-Peripherals/PS4-Not-Compatible-with-New-Samsung-Spinpoint-M9T/td-p/42842075
Ik lees veel positieve recensies over SEAGATE LAPTOP SSHD 1 TB, een 2,5 inch harde schijf die mensen ook in hun PS4 gebruiken (https://www.hardeschijfstore.nl/product-reviews/336605/seagate-laptop-sshd-1-tb.html)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De HDD mag max. 9mm hoog zijn. Koop een Seagate Backup Plus Slim 2TB Blauw (of een andere kleur). Daar haal je de HHD uit. Die past in je PS4. De oude PS4 schijf zet je in de behuizing heb je voor €89,- een 2TB HDD in je PS4 en een 500GB externe schijf.

Ik heb er ook een linkje met voorbeeld video bij gedaan.