Hoe krijg ik voor Black Ops NAT-type open??? Welke Ip adres moet ik dan doen.. Hij staat nu op Strict

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan heb je nog een lange weg te gaan als je niet goed zoekt, je moet eerst weten om in te loggen op je router, ga naar je web browser en typ 192.168.1.1 of 192.168.0.0 of aan het end 1.0 of 0.1 kijk maar even en dan moet je nog op internet gaan zoeken wat werkt, en je wachtwoord voor je router is admin. Ps koop battlefield daar heb je geen problemen met je nat type, die servers zijn gewoon voor iedereen beschikbaar :D