Ik heb MW3 gekocht en gedownload op mijn XBOX 360. Als ik de XBOX verkoop, kan die ander dan het MW3 spel op zijn account gewoon spelen?

De vorderingen, wapens en mappen zijn dan waarschijnlijk niet op te vragen met dat andere account, maar dat is niet erg, het gaat erom dat hij het spel wat op de harde schijf staat kan blijven spelen, ook al is dat via zijn account.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is afhankelijk op welke manier je het hebt gekocht en gedownload. Als je het op een schijfje/cd hebt gekocht kan het niet, tenzij je de koper ook het schijfje geeft. Je kan de game namelijk niet spelen zonder de schijf.
Als je de game hebt gekocht via de Game Marketplace van Xbox, kan het volgens mij wel. Dan staat de game opgeslagen op je HardDrive en kan het altijd gespeeld worden, ook op andere accounts (dus ook als je je Xbox reset).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik weet het niet zeker, maar ik ben bang van niet. Aangezien je MW3 koopt en download met het zelfde account als dat je het speelt, dan wordt het spel dus geregistreerd aan dat account. Wanneer er zich een ander account zich tussen gaat proberen te voegen heb je het spel dus eigenlijk illegaal verkregen en heb je kans op een ban.

Dit lijkt mij logisch het kan ook zijn dat het niet klopt.

We wachten af op andere antwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan niet.

Het enige wat je kan doen is al je persoonlijke dingen verwijderen en je vrienden enzo ( vergeet niet je bank gegevens te verwijderen) en dan gewoon aan de koper geven, maar dat moet je alleen doen als je zeker weer dat je geen xbox meer gaat kopen.