is games downloaden voor een r4 kaart ilegaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent pas 9 jaar. Heb je gejokt bij het aanmelden? 10.1 De Website is niet gericht op personen die jonger zijn dan 16 jaar. Geregistreerde Gebruikers die jonger zijn dan zestien jaar hebben toestemming nodig van hun ouders of wettelijk vertegenwoordigers om zich te registreren. Een Bezoeker verklaart door het invullen en versturen van het Registratieformulier dat hij/zij 16 jaar of ouder is of jonger is dan 16 jaar maar zich registreert met toestemming van zijn/haar ouders of wettelijk vertegenwoordigers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo zou hij jokken? Als hij maar toestemming aan zijn ouders heeft gevraagd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ik dacht precies hetzelfde, monopylo :p je stelt 8 vragen binnen 20 minuten :p

Antwoorden (7)

In Nederland ook.
Bezit van een r4 kaart is denk ik niet verboden.
Verkoop weer wel maar via internet is er nog steeds handel in. Bij de douane doen ze tegenwoordig wel eens controle van digitale media maar ik weet niet of ze dan ook op illegale software zoeken of alleen maar op cp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is illegaal, net zoals de verkoop van de R4 kaart. Dat heeft een rechter vorig jaar besloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Games en software downloaden zonder toestemming van de uitgever is altijd illegaal. Alleen zal de uitgever actiever op jacht gaan naar de verkoper van illegale games dan de gebruiker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Games downloaden is inderdaad illegaal, zo ook het verkoop van de beruchte R4-kaartjes. Het bezitten ervan is echter niet illegaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het downloaden van de games is niet illegaal. Het verkopen van de games wel!.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is legaal op een bepaalde voorwaarde.
Stel je hebt het orginele, mag je een backup downloaden.
voor het geval je de orginele niet wilt beschaden.
Ja het beetje belachelijk.