Dit probleem had ik ook. Dit heeft niets te maken met je PS3 updaten. Je moet de map "TERMINAL" downloaden (=gratis). Je komt in de sonyshop bij 7 "terminalmaps" tegen en je hebt er maar 1 nodig. Deze moet wel de juiste BLESnummer hebben. (Deze vind je op de rug van je hoesje onderaan).
Als je die gedownload hebt en geïnstalleerd dan werkt alles weer en kun je online.

Succes,

Toegevoegd na 45 seconden:
Met sonyshop bedoel ik playstationstore natuurlijk ;)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ahh goed opgelet :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
enige juiste antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tlag inderdaad ni aan de download zelf maar ik nam altijd verkeerde bles nummer ty grtjs me

Andere antwoorden (2)

dat betekend dat je je systeem update moet uitvoeren om Mw3 weer te kunnen spelen. Ga naar het Ps3 Menu -> Instellingen -> Systeemupdate. Als het goed is word de update dus ook weergeven als je Mw3 opstart. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nice ^^
Je PlayStation heeft een systeemupdate nodig. Zie beschrijving hieronder.

Ook handig is instellen dat je PlayStation voortaan vraagt om een update te kunnen uitvoeren zodat je het niet vergeet. ;)