Op mijn PS3 lukt het steets niet om inteloggen op het ps3 account, het internet doet het wel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat ligt aan e account, je PS3 is in orde. Ik heb ditzelfde probleem af en toe, dam moet ik gewoon inloggen met iemand anders account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

gebruik je wel de goede inloggegevens?
het kan ook zijn dat je account inactief is gesteld door ps3 omdat je hacks heb gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ligt de server eruit of is je toetsenbord kapot en typ je het fout