Zal er bij advanced warfare een groot verschil zijn tussen ps3 en ps4?

Op 14-11-2014 komt call of duty advanced warfare uit terwijl ik dan waarschijnlijk nog een ps3 heb. Ook heb ik gelezen dat de ps3 versie door andere developers wordtgemaakt. Zal er dus in performance, graphics maar vooral ib de game zelf (ook bijvoorbeeld het aantal gamers op de ps3) erg anders zijn dan op de ps4? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het spel van de ps3 wordt gemaakt door andere developers is er inderdaad een grote kans dat dit spel erg zal verschillen op de ps3 en de ps4.
Ik denk dat er meer mensen zijn met een ps3 dan met een ps4. Er zullen genoeg mensen zijn op beide consoles om dit spel te spelen. Het gaat er meer om wat jij zelf leuker vindt.

tip: Kies voor de console waar de meeste vrienden van jou op spelen. Dat brengt meer plezier! :)