Super nintendo spellen

Ik sinds kort een snes (super nintendo entertainment system) maar alleen geen spellen, mijn vraag is: werken n64 of gewone nes spellen er ook op? En bestaan er ook een soort van flashcards (een cartridge waar je ook gedownloade spellen op kunt zetten) voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt op je Snes alleen Snes spellen spelen. Er is wel een copybox (b.v. Wildcard) die je op je Snes kunt plaatsen. Dan kun je doormidden van diskettes spellen spelen. Google op copybox snes ;-)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, spelletjes die bedoeld zijn voor een andere console werken niet op de snes. Het goede nieuws is wel dat snesspellen goed verkrijgbaar zijn (zag er vandaag nog een paar op de vrijmarkt). Kijk ook eens op marktplaats.nl