waarvoor zijn de 2 usb aansluitingen op je ps2? (zie foto)

Toegevoegd na 11 minuten:
reactie voor AdDeKwaad

betekent dat dus dat je een gewoon ps2 spel met het toetsenbord kan spelen?
bijv:Gta san andreas

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Daar kun je bijvoorbeeld de Eye Toy op aansluiten. Een camera voor de PS2. Ook een toetsenbord en muis kun je er op aansluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De spellen moeten het toetsenbord wel ondersteunen. De makers van het spel moeten die functie er dus wel ingebouwd hebben. Voor zover ik weet zijn er bijna geen spellen die je met een toetsenbord kunt spelen. GTA SA (en eigenlijk alle GTA's op de PS2) kun je niet met een toetsenbord en muis spelen.