Welke Black ops zombie trainer (solo) moet ik pakken?

Weet iemand een legale black ops zombie trainer voor solo op de pc, wat is de nieuwste die nu werkt? Geef me een link voor de download AUB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Legale trainers voor een online spel als black ops zijn er niet. Ook een beetje oneerlijk tegenover mensen zonder trainer, toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is een trainer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een trainer is een ''programmatje'' wat je dingen laat doen die normaal niet kunnen. Vaak zitten bij zulke trainers dingen als ''oneindige munitie'', ''+5000 punten'', enzovoort. Valsspelen dus.