Is er een manier om gratis DLC op een PS3 te zetten?

Of moet hij ''gekraakt'' worden? Zo ja, hoe moet dat dan allemaal?

Toegevoegd na 4 uur:
Voor Call of duty black ops

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan echt, ik ken iemand die dat heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan vraag je het aan diegene toch?

Antwoorden (3)

Op ps3news.com vind je alles wat je moet weten om je ps3 te kraken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ik zou je ps3 zeker niet kraken je kunt dan niet meer online en je hebt dus niks aan die dlc en het is heel lastig je moet er verstand van hebben anders lukt het niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar een vriend van me heeft het, zonder dat zijn PS3 gekraakt is, alleen iemand heeft het voor hem gedaan
Met dat door jouw genoemde kraken mag je blij wezen als je überhaupt nog online kan. En wat je denkt dat je alles vrij kan downloaden gaat natuurlijk niet op. Het enige wat je in dit geval kan doen is met vrienden een DLC kopen, dit kan je 2x downloaden op een andere locatie. Dus bij jouw en iemand anders. Dan moet je alles even invullen op je PS3 bij account.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat probeerde ik, maar als ik mezelf afmeld op PSN, en met zijn account in log, geeft hij een foutmelding, omdat je niet mag inloggen o.i.d.