Waar kan ik Playstation 3 160 gb het goedkoopst krijgen? zie omschrijving

Ik wil graag de Playstation 3 Slim 160 gb! Waar kan ik deze het goedkoopst krijgen? Het mag op internet zijn, maar ook in de winkel! En nog ff klein vraagje: Is 160 gb genoeg capaciteit voor als je gewoon fifa en dat soort spelletjes speelt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Je kan op marktplaats en ebay kijken. En ja 160 gb is meer dan genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dankjewel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat het mindte aantal geheugen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
60gb is het minst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe duuur is die ong.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is 60 gb te weinig als je ook online wilt spelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh w8 ik zie net dat 40gb het minst is en neej hoor is niet weinig om online te spelen want die opslag wordt pas gebruikt als je iets opslaat.
Redcoon.nl zo'n 60 euro goedkoper tov normale winkels en een goede service
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is volgens kieskeurig (zie link) het goedkoopste bij Informatique. Hij kost daar 254 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je alleen maar gamed op de ps3, dus alleen maar de missies opslaat die je speelt heb je al genoeg aan 1 gb. maar ben je een echte multimedia-fan en gebruik je hem ook om mee te downloaden zoals games,films en foto's dan zit je dan denk ik wel tegen de 100 gb als je echt VEEL download. kortom, 160 gb is genoeg voor iedereen.