Mijn oude ps1 is kapot. wat kan ik nog doen?

Ik wil mijn oude PS1 weer gaan gebruiken. Ik heb hem als kind gekregen met gebrande spellen erbij (dus de vorige eigenaar heeft er waarschijnlijk wel aan geknutseld). Als ik hem opstart gaat hij gewoon aan en hoor je het PS muziekje en zie je het oranje tekentje van Sony. Meteen daarna springt hij op een blauw scherm waarbij je kunt kiezen tussen "memory card" en "cd player". Maar verder gebeurt er eigenlijk niks. De laser van de PS is al vervangen en als je hem aandoet begint de (originele) cd rom wel te draaien. Maar volgens mij stopt hij na een tijdje met draaien. Ik heb dus een originele aangeschaft om te testen maar dat werkt dus ook niet. Ik weet niet meer wat ik verder nog zou kunnen doen. En zoveel verstand heb ik er ook niet van. Iemand tips?
Het komt erop neer dat hij de spellen dus niet meer leest.

een jaar geleden
1.8K
Castle
een jaar geleden
Je kan eventueel nog een andere kopen: https://www.retroplaystationkopen.nl/playstation-1
HeerVoldemort
een jaar geleden
Een PS2 zou ook nog een uitkomst kunnen zijn. De PS2 leest ook de oude PS1 spellen.

Geef als eerste antwoord