Wat is zo goed aan een Macbook? (zie extra uitleg)

Van mijn ouders krijg ik een nieuwe laptop.. maar ik mag dus kiezen. Ze willen een mac voor me kopen, maar.. ik zelf speel veel spellen en lees "manga" op internet, is een macbook dan een goeie keuze?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wow plotseling veel iPhone antwoorders. Maar gezien je keuze voor games, zou ik een gewoon een "normale" laptop kopen. De specificaties zijn meestal beter en voor een lagere prijs. Met het geld wat je over houdt kun je ook nog eens proberen om je ouders een spel of een goeie game-muis - toetsenbord voor je te kopen Macbooks zijn voornamelijk voor mensen die al veel Apple producten hebben en is de integratie van een Macbook ook veel makkelijker. En ik weet niet of je deze laptop ook voor school gaat gebruiken of niet, indien wel dan zou ik 100% zeker weten voor een Windows laptop gaan. Dan gaan de documenten en allemaal ook veel makkelijker. Voor de Applefanboys: Jaja, er bestaat Office voor Mac OS. Maar weet je hoeveel dat wel niet kost? Toegevoegd na 1 minuut: Oh ja ook helemaal vergeten, games vooral die je op internet moet downloaden zijn niet Mac compatibel, gewoonweg er is te weinig vraag naar om een er een versie voor de Mac te maken.

Een macbook heeft verl minder virussen maar vind ik niet optimaal voor games Een dell alienware wel maar heeft Meer virussen

Tja, omdat minder mensen een MacBook hebben bestaan daar ook minder virussen voor, ook heb je de kans dat jou game niet op een MacBook kan worden gespeeld. De meeste mensen kopen een MacBook omdat ze fan zijn van apple of om op te scheppen want macbooks zijn wel duurder dan andere pc's

Voor Apple worden helaas nog niet zoveel spellen uitgebracht, dus als het je daar om te doen is, zeg ik: koop een Windows laptop met een goede videokaart!

Internetten kun je op beide goed. Een probleem kan ontstaan als jouw spellen OSX niet ondersteunen want dan doen je spellen het überhaupt niet. Ik denk dus dat een goeie windows laptop veel beter is (in dezelfde prijsklasse van MacBook's heb je een superlaptop).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100