HHD met films aansluiten en bekijken via de xbox360?

Mijn usb poort van de tv is kapot, nu is er ook een usb poort op mijn xbox360, maar het lukt me niet om het voor elkaar te krijgen.
Eerst zou ik mijn hhd moeten formateren nou daar staat 1 tb aan films op dus niet gedaan.
Dacht doe eerst een usb stik 8 gb, dan formateren maar helaas dan kan ik er weer geen film opzetten!!!
Wie kan me helpen!!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn advies: Je kunt de films beter streamen vanaf je pc. Hiervoor kun je een opensource programma downloaden (Playstation 3 Media Server) let niet op de naam, hij werkt zowel voor playstation 3 als xbox360. Ik gebruiik hem op mijn PS3 maar heb het ook op mijn xbox360 gedaan en werkt prima.

Wat je ook kunt doen als je dat niet wilt of geen internet op je xbox hebt, is de films idd per stuk op een stick zetten, maar het fat32 bestandsysteem kan geen bestanden aan die groter zijn dan 4 Gb en een film die een .ISO (diskimage) is al snel groter. Alleen voor avi-bestanden is dit handig.

Als dit alles geen optie is, dan kun je overwegen alle films die je wilt bewaren op je pc te zetten (of een ander opslag medium) en de schijf te formateren in het formaat wat je xbox aangeeft en vervolgens de films er weer op terug te zetten al dan niet met een speciaal programma omdat ik niet weet of Windows de schijf dan nog herkent (ga er vanuit dat je windows hebt)