Beste Nederlandse maffiaspel

wat is het beste nederlandse maffiaspel? ik vind maffiaworld al ontzettend ver want die heeft een minichat maar ik ben (naar eigen mening) onterecht verbannen dus ik zoek een ander

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ik speel omerta, vind het een leuk spel. Het onderscheid zich van andere maffiaspellen, omdat het erg gezellig is. Er is eveneens een chat, waar je onderanderen overvallen kan beramen met je mede spelers. Ook is er de mogelijkheid om poker te spelen. Dit is wel anders dan normale poker maar toch heel erg leuk om te doen.