Als ik team fortress 2 koop, inplaats van het te downloaden via Steam, word ik dan premium? En zo ja ben je dat dan vooraltijd?

Ik speel tf2 al sinds juli dit jaar, ik heb het namelijk gedownload sinds het spel F2P werd.. Maar nu zie ik dat je ook premium kan en ik wil dat heel graag maar ik zie dat je het moet kopen met een creditcard of paypal.. en aangezien mijn moeder niet mijn rekening wil openen op paypal, vroeg ik me af of als ik TF2 nou is ga bestellen op een site (wehkamp, bol.com) word ik dan premium en behoud ik ook al mijn spullen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Ik weet niet zeker of dat zou werken, maar het zou wel geldverspilling zijn aangezien als je iets van 79 cent in de store koopt (bijv. een pistool) je al een premium account krijgt. Het kan trouwens nog goedkoper het gaat er namelijk om dat je iets in de store gekocht hebt. Ik gebruik hiervoor altijd mijn moeders creditcard en betaal dan in cash terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geldverspilling, wat een goede oplossing is om een Paysafecard (de nieuwe Wallie kaart) te kopen van 5 euro.
Hiermee kun je je Steam Wallet aanvullen en daarmee koop je iets leuks uit de store voor een premium account.
Je koopt zo'n kaart bij bijvoorbeeld de Hema met gewoon geld.
Geen creditcard benodigd, dus.