Welke spel is bekender, Runescape of World Of Warcraft?

Niet om het aantal mensen dat het speelt. Maar meer om naamsbekendheid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (6)

World of warcraft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even een bewijs leveren:
Runescape krijgt op google 46.300.000 hits.
World of Warcraft krijgt op google 158.000.000 hits.

Dus World of Warcraft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt in sommige landen, maar in totaal heeft world of warcraft meer gebruikers dan Runscape. Je zou dus kunnen zeggen dat world of warcraft het bekendst is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
World of Warcraft heeft reclames, Runescape niet (of aanzienlijk minder).
Wanneer je World of Warcraft zegt, kennen de meeste mensen het, wanneer je Runescape zegt, vragen de meeste mensen zich af wat het is.

Ik zeg dus ook World of Warcraft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
world of war craftl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
World of Warcraft