Wanneer komt Pikmin 3 eindelijk uit?

Ik zit al een jaar lang regelmatig het internet af te speuren naar aanwijzingen naar de releasedatum van pikmin 3, maar heb het nog steeds niet kunnen vinden.
Wie kan mij verder helpen?

Toegevoegd na 8 uur:
ik weet dat er nog geen releasedatum is, maar misschien weet iemand wanneer het spel ongeveer uitkomt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Er is nog geen releasedatum vastgesteld. Het spel is nog steeds in ontwikkeling.

Toegevoegd na 21 uur:
In de VS is het spel vorig jaar in het midden van het jaar uitgekomen. Om er een Nederlandse versie van te maken en/of het spel hier te krijgen, neemt ruim een jaar in beslag. Dus binnen nu en een niet al te lange tijd verwacht ik dat je Pikmin 3 in de Nederladae winkels kan halen.