Waarom kan ik in Gta v premium geen online?

Ik heb paar dagen geleden gta v premium gehaald op het doosje staat er dat ik gratis toegang heb tot gta v online maar wanneer ik op gta v online druk staat er dat ik playstation plus moet hebben kan iemand mij asjeblieft helpen

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Games
6.1K

Antwoorden (1)

Je hebt psPlus nodog om online te gamen op PlayStation 4.
Van Rockstar (GTA) mag je gratis gebruik maken van hun servers. Van Sony (PlayStation) niet. Omdat je PS4 hebt, zul je plus moeten afnemen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Maar ik heb gta v premuin waarbij je gratis toegang moet krijgen op online en hoe kom je op rockstar server