Het is nog onbekend wanneer Minecraft 1.9 uitkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De pre-release is al uit, dus dat zal niet langer dan een maand meer duren. Je kan nieuws eventueel in de gaten houden op http://www.insidegamer.nl/. Daar staan alle updates en nieuwtjes van alle games, ongeveer..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een soort verassing.
Wat wij weten is dat ze bezig zijn met de verbeteringen in 1.9
Niemand weet nog wanneer het uitkomt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel waarschijnlijk 18 oktober, want vanaf dan stopt Mojang met nieuwe dingen erin te doen en gaat zich concentreren op het verwijderen van bugs voor de full release.

"Me and Jens have only two more major features we want to implement before the release in November. The plan it to stop all new development on October 18, and resume them again after the release on November 18. That will give us one month to focus on just fixing bugs, cleaning up the code, and optimizing the performance to make sure the release will be as good as possible."

staat in de bron, eerste alinea.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de pre-release al spelen, maar je kunt ook ongeveer een week (of twee) wachten en rond die tijd zal hij uitkomen. Een filmpje voor de echte mc-freaks(zoals ik) onder ons. Echt je moet deze gasten volgen, ze zijn awesome!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is onbekend