Waar kan ik nieuwe kleren kopen in gta sa?

Het staat niet op de kaart, het is voor pc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.2K

Antwoorden (4)

Je kunt pas kleding kopen als je voor een bepaalde missie al kleding hebt moeten kopen. Deze missie krijg je door constant missies aan te nemen (volg de letters op de map) uiteindelijk krijg je dan een telefoontje.
Vanaf dat moment kun je kleding kopen, en wordt het ook aangegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe een paar missies en het komt vanzelf om de kaart te zien
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult al snel in kledingwinkels kunnen als je een aantal missies hebt afgerond.
Kledingwinkels worden aangegeven met een ´T-Shirt symbool'.
Des te verder je komt met SA des te meer winkels zijn tot jou beschikking en des meer keuze krijg je. In ieder stad zitten wel een aantal kledingwinkels met hun eigen assortiment.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wilt weten waar op de kaart:
http://nl.wikigta.org/wiki/Binco_locaties_(GTA_San_Andreas)
Bronnen: