Hoe heet het programma waarmee je zonder te spelen de minecraft wereld kunt veranderen?

Ik wil op mijn server iets veranderen en heb geen zin om telkens uren te wachten tot ik erin kan. Ik zag op YouTube een video met een programma waarmee dit kan. Het was geen WorldEdit of WorldPaint. De achtergrond was zwart en je kon grafisch te werk gaan. Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom zou je telkens uren moeten wachten?

Het beste antwoord

Je bedoelt McEdit, hiermee zie je de hele wereld en kan je aanpassingen maken.
http://www.mcedit.net/
Jaspro101
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt