Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke game is dit?

Ik ben al geruime tijd opzoek naar een pc game rond 1999. Ik herinner me nog toen ik een jaar of 11/12 was, ik de game vond bij mijn ouders thuis, in de 'game kast'. Op de voorkant stonden soort wezens, of trol achtige figuren met uiteenlopende uiterlijke kenmerken. De een had lange armen, de ander een lange nek en eentje was paars. Mijn vader weet niet meer welke game het was. Ze stonden op een rijtje in de opening van een grot. Ik weet nog dat een van de wezens een gezicht had wat leek op de bijgevoegde afbeelding. Die is echter van hearts of darkness, maar kwam erg overeen.

Picture for question
12 maanden geleden
in: Games
Ritsuka
12 maanden geleden
Ik dacht gelijk 'Heart of Darkness' door de afbeelding, maar die is het dus niet. Weet je nog iets van de gameplay? Of weet je alleen hoe het doosje er uit zag?
KleinDuimpje
12 maanden geleden
Wellicht een freggels/fraggle rock game?
JanKastanje
12 maanden geleden
Ik weet het inderdaad alleen van het doosje
Antoni
12 maanden geleden
Via Google kan je altijd zoeken naar 'similar games' en 'Heart of Darkness'. Misschien heb je daar iets aan?
JanKastanje
12 maanden geleden
alles afgezocht, helaas nog steeds niets gevonden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing