Hoe maak ik een minecraft skin?

Ik probeer zelf een skin te maken, maar ik krijg hem niet in het spel. Ik heb de stappen gevolgd op https://minecraft-boek.nl/minecraft-skins/ heeft iemand nog andere programma’s waar het mee kan?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
4.6K

Antwoorden (5)

Als je op deze website inlogt met je minecraft account https://minecraft.net/nl-nl/login/?ref=gm kun je daar de skin die je hebt gemaakt uploaden. Hierna zal je minecraft 1 of 2 keer moeten herstarten, waarna je skin ingame werkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
minecraft.novaskin.me is een goede website die ik gebruikte om mijn skin te maken.
als je de skin wilt gebruiken ga dan naar minecraft.net, log in, ga naar profile, en upload je skin. sluit je minecraft af als je die open had staan en open het opnieuw als het goed is werkt het nu.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.needcoolshoes.com/

dan ga je naar "Editor"

dan maak je of kies je een skin

als je klaar bent klik je op "Export"

er staan dan een paar dingen

klik op "Change Minecraft.net skin"

login op je minecraft op je browser

klik op change

einde :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ga naar "skindex" en daar kan je rechtsboven zoeken naar een onderwerp en dan zijn er meerdere skins te zien. Klik dan op de skin die je wil en dan zie je rechts "download to minecraft" klik daar op. Dan moet je een paar gegevens invullen en dan heb je die skin
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Skindex kan, moet je alleen op internet opzoeken.
Account maken, op een skin klikken en dat bewerken