is het mogelijk om games te spelen als je de minimale systeemeisen niet hebt?

ik zie soms best wel coole games, maar dan zie ik dat ik bijvoorbeeld 1 videokaart te laag zit, maar ik wil die game wel, maar zonder een betere videokaart te kopen..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan je even aangeven wat jij als "1 videokaart te laag zit," beschouwd?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In de praktijk is het antwoord ja. Laagste settings, wellicht nog lagere resolutie. Uiteindelijk is het een advies. Draaien doet het al snel. De vraag is of je het acceptabel vindt.

Antwoorden (2)

Ja. Als je eisen er tenminste niet te ver onder liggen kan je het spelen door het op een lage resolutie te zetten en alle settings naar beneden te gooien. Het zal er niet uizien maar je kan het dan wel spelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je echt deftig wilt gamen op een pc, zou ik toch een beetje geld steken in een grafische kaart.

Je moet ervoor zorgen dat het geheugen daarvan groot genoeg is voor goede graphics.

Je hebt ook een SSD nodig en min. 4 GIG RAM geheugen.

De processor moet van goede kwaliteit zijn, maar moet niet de beste en de duurste op de merkt zijn, dus als die van jou al goed is, kan je die gerust laten steken.