Hoe moet ik minecraft server updaten zonder hem op private te moeten zetten?

Dus kijk, ik heb het eigenlijk op bv iets gelijk spawn. Het is nu Kerstmis en ik zou graag de spawn wat inrichten in een kerstsfeertje. Maar er zitten dagelijk rond de 100 mense op me server. Er is dus geen mogelijkheid om daar zo even random dingen te beginnen veranderen aan spawn. Iemand had me ooit gezecht dat er iets is dat je dat in private world dan kan aanpassen en dan kan change op de server fsoiets. Kan iemand me helpen hoe ik dat zou kunnen doen? Of is er een andere manier? Btw. Deze vraag is vooral gericht naar mensen die weten wat ze zeggen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Zelf maak ik een nieuw iets wat in de 'live-server' moet komen in een singleplayer map. Nadat ik het helemaal heb zoals ik het wil, zet ik de 'live-server' uit, en kopieer ik met MCEdit het nieuwe deel in de bestaande world.

Beetje snel en kort uitgelegd, maar ik hoop dat je het snapt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat je ook kan doen is om de spawn locatie (/setspawn) even op een andere plek te zetten en dan een nieuwe spawn plaats te bouwen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp je bijna helemaal. Maar hoe kopieer je dingen met MCedit van single player naar multiplayer?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door beide maps te kopiëren naar bijvoorbeeld je bureablad. Open MCEdit met de singleplayer map. kopieer het deel dat in de multiplayer map moet komen. open mcedit met de multiplayer map en plaats het daar. MCEdit is trouwens niet een makkelijk programma. Misschien is het dan toch verstandiger om de spawnpoint tijdelijk op een andere plek te zetten ;)