donkey kong en donkey kong junior zijn nergens op consoles te vinden , waarom niet ?

pac man , galaga , space invaders enz enz .
allemaal zijn ze gepoort , ge update en weer uitgebracht .
waarom niet de ORGINELE donkey kong en/of donkey kong jr .
van de kast .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Donkey Kong jr is uitgebracht op de Nintendo 3DS, maar alleen voor de zogenaamde Nintendo Ambassadors. Dat zijn mensen die de 3ds in de eerste lichting hebben gekocht, die hebben ter compensatie van de prijsverlaging een aantal spellen gratis gekregen, waaronder Donkey Kong Jr.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aha
toch weer vreemd .... het lijkt wel of ze ze verstoppen ... of mischien rechten onzin
bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (1)

Omdat mario die ook in dit spel zat, veel populairder was dan DK.
Nintendo heeft toen besloten om door te gaan om het mario franchise.
Maar DK is nog wel te spelen in
Donkey kong country en in de sequels daarvan.