Hoe maak je minecraft compleet?

Ik heb al een jaar minecraft.Dus ik vond het tijd worden om mods te downloaden.Maar dat werkten niet. Dus ik vroeg aan mijn beste vriend hoe komt dat nou. Ik moest het tussen mods zetten maar nu,ik heb bij .minecraft heb ik geen mods staan,en nog 2 anderen dingen. dus mijn vraag hoe krijg ik die mappen erbij. hoe krijg ik minecraft weer compleet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk moet je forge installeren, die mapjes zijn waarschijnlijk van forge.
Je minecraft is gewoon compleet anders zou die het niet doen en hij download het dan automatisch als het er niet zou zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb aardig wat minecraft gespeeld, en mods installeren was een ramp voor mij.
gelukkig lukte het uiteindelijk wel.

als je een mod installeert moet je altijd de META-INF verwijderen.
sinds je al weet hoe je bij de .minecraft map komt is het simpel.

ga naar je .minecraft folder -> bin -> minecraft (<- om deze te openen heb je Winrar of 7zip nodig)
als je in die minecraft map zit zie je allemaal andere folders, ook eentje genaamd META-INF.

en normaal moet je eigenlijk de folders van de mod in die minecraft folder doen.
Het is het meeste gemakkelijke om op youtube een video op te zoeken hoe dit allemaal moet.
en voordat je een mod installeert kijk goed wat er nog meer nodig is om het te laten werken, bijvoorbeeld modloader.

Ik heb een tijd geen minecraft meer gespeelt dus ik weet niet of dit allemaal correct is.