Weet iemand goede avontuur spellen, die ook een beetje realistisch zijn?

Ik zoek spellen zoals, Buried in Time, Westward, of Virttual Villagers.. iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je eens kijken naar:

- Settlers (pc game)
Dat is een pc game waarin je een eigen dorp bouwt om er vervolgens een tegenstander mee te veroveren. Ook kun je gewoon vrij spel doen en dan kun je i.p.v. een ander te veroveren gewoon bouwen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Settlers

- Age of Ampires (pc game)
Dat is ongeveer hetzelfde als Settlers maar dan een stuk uitgebreider. Zo kun je op een gegeven moment ook robots en dergelijke bouwen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Age_of_Empires
(dit is de oudste versie, er zijn al vele nieuwe verschenen)

- Command & Conquer
Hier ben ik er niet erg bekend mee. Ik heb het vroeger vaak Red Alert gespeeld. Hierin bouw je een eigen legerbasis om de ander te slopen. Of je doet een van de 3 campagnes.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer

Ik weet niet zeker of je dat soort spellen bedoelt, maar ik denk dat je er wel even mee vooruit komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Oblivion
- Half life
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dragon age, dungeon siege en wow.(world of warcraft)
zijn niet bijzonder realistisch maar wel avonturistisch en het zijn wel vechtgames, RPG's en MMORPG. verder zou ik niet erg veel weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uncharted Two: Among Chiefes

Het plot is niet echt realistisch, de graphics zijn dat wel. Heb het zelf en vind het een fantastisch spel. Het is wel alleen te spelen op de PS3...