Hoe heet dat spel waarbij je een circustent ziet in het beginscherm?

Het is een oud pc game waarbij je 5 minigames kan spelen. Daarbij is het echt voor kinderen bedoeld die nog niet kunnen tellen en figuren kunnen herkennen. Want je moest auto's op de juiste plek zetten en figuren draaien. Ook moest je met tekens aangeven of iets kleiner of groter was. De laatste twee minigames weet ik niet zo goed meer maar de een was in een tent en de andere minigame was met instrumenten.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Games
2.4K

Antwoorden (1)

Het zou Math Circus kunnen zijn. Bedoeld om de rekenvaardigheid van kinderen te ontwikkelen.