Hoe zet je je Steam gegevens over naar een ander account?

Hallo, ik heb laatst een nieuw Steam account gemaakt, en daarop wil ik nu mijn games gaan spelen, maar ik weet niet hoe je je accountgegevens en games moet overzetten van je oude steam account, ik heb het al met Familieaccount geprobeerd maar dan kan je bijvoorbeeld CSGO niet mee doen.... En laat dat nou me lievelingsspel zijn..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat jij wil kan helemaal niet. Op die manier zou je makkelijk spellen kunnen gaan ruilen/delen. Je account is voor je leven. Ik zie ook helemaal niet in wat je met een 2de account aan moet.
Ritsuka
7 jaar geleden
Je spellen zitten aan je account gekoppeld.

Antwoorden (1)

Dat is simpelweg onmogelijk.
De games die je hebt gekocht/geactiveerd op je account zijn voor altijd gekoppeld aan dat account.
Met een family account bereik je het doel dat je voor ogen hebt ook niet, de key van de games blijft gekoppeld aan het originele account.