Waarom start mijn GTA San Andreas (PC) niet?

Ik heb al best wel lang geleden GTA San andreas voor de pc gekocht en ik kon er gewoon op spelen voor een lange tijd. Maar ik moest mijn pc een paar keer resetten wegens problemen met pc. Maar ik wou dus GTA opnieuw installeren om te spelen, dat is ook gelukt maar als ik heb opstart dan gebeurt er niets.

Ik doe de cd erin, en er gebeurt niets...
Ik klik op het GTA pictogram op mn bureaublad en er gebeurt ook al niets...
Maar als ik naar ''Mijn Computer'' ga dan staat de cd daar wel en als ik daar op klik dan krijg ik wel een startscherm.
Dus ik klik op spelen.
Dan krijg ik een balkje met Demoshield (was eerst ook) en dat gaat weer weg. (Ook normaal)'
Maar dan gebeurt er verder niets... Het spel start dan niet... er gebeurt dan verder ook niets. Ik had van alles geprobeerd: PC opnieuw gestart,
CD erin en eruit etc.. Maar niks helpt. Hij start maar niet op.

Weet iemand hoe dit komt? En hoe ik dit kan fixen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.1K

Het beste antwoord

Ga even naar 'start' > 'deze computer' > '(C:)' > 'WINDOWS' > 'system32'. Zoek dan het bestand 'quicktime.qts' op en verander de naam naar 'quicktime.old'. Je kan een naam veranderen door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken, en te kiezen voor 'naam wijzigen'. Probeer dan GTA eens (opnieuw) te installeren. Mocht de installatie gelukt zijn, verander dan de naam quicktime.old terug naar 'quicktime.qts'. Ik hoop dat het lukt, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb precies gedaan wat je zei maar ik kom niet verder in system32. het was een hele lange lijst maar gelukkig stond het in alfabetische volgorde. maar ik kon echt geen quicktime.qts o.i.d vinden..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zal je even verder helpen, http://www.gtaforum.nl/topic/44586-gta-installatie-fout-demoshield/ dit is de site hier kan je meer over weten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een ander probleem. bij mij werkt Demoshield gewoon en niet dat er staat: Niet verzenden enz. maar na het demoshield pictogram gebeurt er helemaal niets meer.

Andere antwoorden (1)

Misschien dat er iets mis is met de snelkoppeling. In dit geval kun je dit proberen: Ga naar deze computer > harde schijf (c:) > Program Files (x86) > Rockstar Games > GTA San Andreas > klik op gta_sa of gta.exe of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees is beter mijn vraag? :P