Kan je een uplay of steam game weer opnieuw installeren na fabrieksinstellingen?

Ik wil mijn computer naar fabrieksinstellingen zetten, maar als ik far cry 4(uplay) en call of duty advanced warfare(steam) verwijder. Kan ik ze na het op fabrieksinstellingen zetten. Weer gewoon installeren vanaf mijn cd. En blijft bij far cry 4 en call of duty AW. Alle geweren en geunlockte dingen opgeslagen via uplay en steam of moet ik weer opnieuw beginnen? Far cry 4 en call of duty AW staat op een andere schijf die ik niet ga resetten namelijk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
3.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
Je hebt de cd niet nodig bij een Steam game, gewoon inloggen op je account en dan kun je zo weer downloaden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kan toch wel mef cd. Ik heb slecht internet.
Ritsuka
9 jaar geleden
Met cd kan natuurlijk ook

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Zolang je de code hebt geactiveerd betekent eens gekocht = altijd gekocht en opnieuw te downloaden. Als dit niet zou kunnen zou het sowieso in strijd zijn met de wet, gezien koop = recht op gebruik. Hieronder wordt niet verstaan eenmalig downloaden en als er iets gebeurt, dan pech.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En blijven mijn geweren die ik geunlockt en zo bestaan?
Ritsuka
9 jaar geleden
Als het goed is wel, dat word online bewaard dacht ik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alle twee Thx!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar je moet toch opnieuw een game starten bij far cry 4. Blijft die game dan online bestaan? En zo niet blijf ik mijn geweren in een nieuwe game houden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als Far Cry 4 Steam cloud support worden je savegames dacht ik zowel lokaal als op de server bewaard. Mocht je er niet gerust op zijn moet je het savegamebestand op je hardeschijf vinden. http://www.reddit.com/r/farcry/comments/2mvsru/savegame_location_for_those_that_need_it/ Er is zo te lezen iets met verschillende mappen. Dus even goed lezen wat er staat.