Als ik join bij een ander op mine craft loopt bij de ander vast en bij mij loopt hij vast als hij de wereld laadt..... Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

de server die je joint verbetern of als je het oiver je thuis netwerk doet je wifi verbeten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het licht waarschijnlijk aan je computer, probeer je computer te upgraden of een nieuwe te kopen.

Toegevoegd na 11 seconden:
ligt* mijn fout