Hoe heet dat spel dat je met 4 of 5 mensen kunt doen op de pc, waarbij je een gekleurd lijntje bent, en je de ander niet mag raken?

volgens mij kun je het downloaden op de computer.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (5)

bedoel je snake
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het is met paarse rode groene gele oranje lijntjes, en je mag de want en elkaar niet raken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wand bedoel ik niet want
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zat ook aan arcade lines te denken
Achtung die Kurve.

Briljant spel.

Toegevoegd na 43 seconden:
En hier kun je het zo downloaden volgens mij:)
http://games.acont.de/Download/32.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
bedoel je Motor Banen
http://www.spele.nl/game/pacman/motor_banen.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je Light Bikes bedoelt.

Uiterst eenvoudige game wat zeer goed via een netwerk te spelen is. Dit is waarschijnlijk ook succesbepalend geweest. Boven genoemde spellen zijn hierop gebaseerd.
Ik ken het alleen op de pc maar nu tijdens het googlen zie ik dat het ook voor verschillende telefoons is te verkrijgen (of een variant erop want de broncode is vrij verkrijgbaar).

In de bron de link waar de laatste versie voor de pc te downloaden is. Letwel; Op vista werkt het niet (zojuist geprobeerd en wordt ook aangegeven door de programmeur). En voor het programma voor op de telefoon moet je misschien wel betalen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij bedoelt Achtung die Kurve!!!!!!!!

Gewoon op google zoeken kun je binnen 10 sec. downloaden