Als je gebaned wordt op een steam spel, bijv. wegens hacken, wordt dan het hele steam account geband of kan je alleen het spel niet meer spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Het beste antwoord

Dan kun je alleen dat spel niet meer spelen op de server waarop je geband bent en eventueel op andere servers als ze bans aan elkaar doorgeven.

Ik ben zelf ook eens geband op CSS (ik was een beetje goed, dus men dacht dat ik botte) en kon alleen op die ene server niet meer spelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als er dus maar 1 server is waarop je kunt spelen, zoals bij veel spellen het geval is, dan kun je 't hele spel niet meer spelen. Het is dan wel raadzaam om een bezwaar in te dienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als je bijv. op mw2 gebaned bent kan je nog wel mw3 spelen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan nog
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ze bans niet onderling doorgeven, dan kan dat ja. Probeer 't gewoon.