Fable ii en iii vond ik super. Het verhaal en alles er omheen. Zijn er soortgelijke spellen voor de xbox360 te krijgen? Zoja, welke?

En is het de moeite om fable i aan te schaffen na ii en III? Ik ben bij ii begonnen namelijk. Ik heb het idee dat i mij daardoor tegen gaat vallen door bijv teleurstellende verhaallijnen, slechte controls oid.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ondanks dat ik ze beide niet gespeeld hebt maar het genre wel een beetje ken(RPG) denk ik dat games als WoW en Skyrim deels overeenkomen. Misschien inspireert dit filmpje je een beetje. Assassins Creed is ook een hele goede open wereld RPG.