Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke (gratis) MMORPG kan ik spelen?

Ik wil een MMORPG spelen á la World of Warcraft. Mijn laptop kan helaas niet zoveel aan, WoW kan nog net.
Ik heb een tijdje text based RPG's gespeeld (MUD) maar ik zoek toch iets meer visueel ;)

Het zou een paar jaar oud al moeten zijn denk ik, want alles wat nu uitkomt is te zwaar voor mijn laptop.

Intel Core 2 duo T5500 1.66GHz
2 GB Ram

Windows Prestatie index: 3,2 door Grafische weergave voor spellen (on-board videocard)

Alvast bedankt! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Sherwood Dungeon kan je spelen, redelijk oud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lotro is een erg leuke MMORPG. Die je voor een deel gratis kan spelen. Wat je wel wilt betalen is je eigen keuze, je kan ook nog maandelijks VIP abonnee worden voor ongeveer 14 euro per maand.
Anders heb je nog fiësta. Maar die vind ik wat minder mooi en uitgebreid.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Zelf heb ik redelijk lang Flyff gespeeld, en dat is me goed bevallen. Heel lang geleden speelde ik ook een spel genaamd ruff rose, ik zou alleen niet weten of dat nog bestaat. Dat was ook gaaf.

Verder heb ik ook nog positieve ervaring met Lotro, maar als je alle gratis quest gebieden af hebt, duurt levelen heel lang. Sherwood Dungeon is ook wel geinig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Startrek Online speel ik zelf altijd en werkt meestal ook op oudere computers. Het is een Free-to-Play spel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding