Hoe werkt live stream voor games?

ik heb mijn eigen youtube kannaal over games enzo.
maar nu lijkt mij wel leuk om te live streamen.
iemand een idee hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je ziet ook veel dat mensen livestreamen op twitch.tv en daarvan een aankondiging doen op youtube.

Twitch is volledig op het livestreamen van games gericht het is ook makkelijk op te starten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bekijk deze video : http://www.youtube.com/watch?v=EcpXDSw3kl4

je moet eigenlijk een Youtube Partner zijn maar dit is een video voor een live stream als je geen Youtube partner bent