Kan ik in FIFA12 mijn zelf gemaakte speler perfect 2-benig laten zijn?

Ik wil een speler aanmaken die met allebei de voeten even goed kan trappen. Kan dat?
Verder heb ik ook nog een trap-probleem. Ik kan enkel hoog de lucht in trappen, ik vind in geen enkele handleiding hoe ik een schot op doel kan doen. De bal gaat immers altijd torenhoog de lucht in wanneer ik trap.
Kan iemand me daar ook bij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Bij het schieten, het knopje maar heel even ingedrukt houden, je kan ook L1 ingedrukt erbij houden. Een speler 2 benig maken is mogelijk, maar je moet heel veel blijven trainen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Perfect tweebenig is in FIFA 12 onmogelijk. Je kan er wel voor zorgen dat je virtuele prof 5ster zwakke been heeft, dan is die bijna tweebenig, maar hij kan nooit zo goed afmaken als met zijn sterke been.

Een schot op doel doe je door de knop die je ingesteld hebt voor schieten in te drukken. Als je bijv. op de ps3 speelt is dit rondje. Je kan terugvinden welke knop bij jouw de schiet-knop is in fifa zelf, bij mijn fifa 12.