Hoe kan je het spel AoE2 spelen op een macbook?

Ik wil graag het spel Age of Empires 2 spelen op mijn macbook air, maar als ik het spel bv. op Steam koop, dan werkt het niet op mijn mac...

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb gezien dat het spel niet geschikt is voor mac OS besturing systeem Dus je zult windows op je mac moeten installeren. en in dit geval een pure windows met bootcamp (geen virtual machine of zo) omdat je steam gebruikt, had je een losse AOFE DVD dan had je wel een virtuele machine kunnen gebruiken. Dan steam installeren op windows , inloggen en dan ages of empires er op dan kan het werken hoe goed is de vraag maar volgens mij kan het wel aangezien het al een ouder spel is. Toegevoegd na 19 minuten: ik heb nog wel "playonmac" gevonden en daar staat AOFE als gesupported maar kijk ook even of je de steam versie kan vinden ? ik heb niet veel hoop dat dit goed zal werken maar in elk geval kan je op die manier zonder een extra windows licentie te moeten kopen spelen het is een virtuele machine dus zeker niet ideaal

Bronnen:
https://www.playonmac.com/en/supported_app...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100