Welke Games mijn Laptop aan?

Specs : Processor Intel(R) Core(TM) i3 CPU M 370 @ 2.40GHz
Video Card Intel(R) HD Graphics
Memory 4.0 GB
Operating System Microsoft Windows 7 Professional Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit

Toegevoegd na 1 minuut:
Welke goeie Games?

Toegevoegd na 5 uur:
Welke games KAN mijn laptop aan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met intel graphics kom je vaak niet ver bij de nieuwere games, maar er zijn veel leuke indies te krijgen die prima te spelen zijn. Het licht toch echt aan jouw smaak in spellen, het is een beetje raar om dan om "goeie games" te vragen. Ik weet ook niet welke intel kaart je precies hebt, en of je dus ook nog wat nieuwere spellen kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bovenalles is dit een loze vraag. Ik zou hier lijsten met "goeie" games als antwoord kunnen geven (wat zijn goeie games?). Waarschijnlijk bedoel je huidige grafisch belastende games, zoals BF4, COD, Skyrim, etc. Maar dat is gewoon lastig te beantwoorden, wat is speelbaar? Het beste kan je wellicht je GPU in youtube tikken met wat gamenamen, dan krijg je vanzelf wel filmpjes met die GPU en hoe de game daarop draait.

Het beste antwoord

Ga naar de website in mijn bron. Op die website kun je een spel uitkiezen die je graag zou willen spelen en vervolgens kijkt die website naar de specificaties van jouw computer en vergelijkt deze met de minimum en aangeraden specificaties van dat spel. Zo kun je zien of je dat spel kunt spelen op jouw PC. Je moet er wel een klein programmatje voor downloaden zodat de website jouw specificaties kan zien maar dat is verder schadeloos.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die site ken ik maar die zegt vaak failed maar dan kan je hem toch aan (bij mij vaak het geval)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, dat is apart. In principe ziet de inhoud van je PC er goed uit, alleen ben je de videokaart vergeten erbij te zetten. Die is juist het belangrijkste voor het gamen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn Videokaart is Intel Hd Graphics 3000
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
i3+HD3000= geen nieuwe games, zeker niet op medium/high en zeker geen 60FPS. De site geeft een advies op basis van de minimum specs/recommended specs. Als je daar onder zit wil het niet per se zeggen dat het spel niet zal draaien. Het zal alleen op de allerlaagste stand met een lage framerate zijn. Als je met bepaalde specs een game draait op 1024x768 @20 FPS op laagste stand kan je dat als gamemaker moeilijk de minimum spec noemen. Iemand met een hogere resolutie kan dan onder de 10 FPS duiken en dan kan je het moeilijk speelbaar noemen. Specs zijn nooit hele harde waardes.