Ik snap het einde niet helemaal van assassin's creed III, kan iemand mij dit uitleggen?

Connor is dus teruggegaan naar de Davenport boerderij en heeft het medaillon begraven en de strijdbijl uit de paal gehaald als een teken dat de strijd over is, maar hij strijdde toch voor vrijheid? Volgensmij zie ik nog steeds Britten rondlopen als ik verder speel, alhoewel me dat logisch lijkt als je nog verder wilt spelen omdat je anders tegen niemand kan vechten. Maar in de laatste cutscene zie je ook dat al die mensen in de haven staan te juichen maar dan komt er een schip aan die iets afvuurt, wat is dat? En wat heeft die Juno precies te maken met het hele verhaal, waar komt zei vandaan en hoe heeft Desmond haar ooit ontmoet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

WAARSCHUWING: SPOILERS (natuurlijk)

Connor streed niet voor de vrijheid van Amerika van de Britten, zijn gevecht was tegen de tempeliers. Aangezien de tempelierleiders allemaal dood waren is zijn strijd over.

Het schip dat iets afvuurt weet ik niet zeker, maar dat zijn waarschijnlijk gewoon overwinningsschoten omdat Amerika onafhankelijk is.

Juno is een van "those who came before". Desmond was de enige die de wereld van de ondergang kon redden, daarom is het logisch dat ze Desmond opzocht. Met zijn opoffering heeft Desmond Juno ook vrijgelaten, nu zal ze waarschijnlijk de mensheid als slaaf gebruiken, maar dat leren we in Black Flag ;)