waarom hapert warrock? warrock heeft nodig 1GB ram ik heb 3.5GB heb een 512MB vga kaart hij komt uit het jaar 2010 wat gaat hier mis?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onbegrijpelijke vraag zonder interpunctie.
Dat gaat er mis!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
512MB videokaart zegt niks, het gaat om de chip niet het geheugen.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je 4GB geheugen in je pc hebt. Maar dat er 512MB aan je videokaart wordt uitgedeeld (Shared Video).

Dit betekend over het algemeen geen goede videokaart hebt, maar een videokaart die op je moederbord zit. Voor algemeen gebruik is dit niet erg, maar bij gamen gaat dat niet goed.

Daarnaast kan het zijn dat je Windows installatie erg vertraagt is door allerlei software