ik heb een ipad en ik wil een app downloaden maar het lukt niet dit staat er [zie uitleg] wat moet ik doen?

zombie takeover kan niet worden gedownload:
app kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op itunes.

Toegevoegd na 6 minuten:
en ik heb all een itunsacount

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft u al een account op iTunes?

Het beste antwoord

Deze melding heb ik ook wel eens gekregen, het betekend dat de app te groot is om via je huidige internetverbinding te downloaden.

Ga op je pc naar de iTunes Store, zoek daar de app op en download het. Daarna kun je de app overzetten naar je iPad.
Kimath