Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een Xbox Live gold spel download, en je xbox live gold verloopt en je gaat weer gold nemen kan je die games dan nog spelen op Xbox One?

Ik heb namelijk een games with gold spel gedownload voor de Xbox One en ik wil weten of je hem nog kan spelen als weer een Xbox live gold abonnement neemt. Als je Xbox Live gold is verlopen/opgezegd.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja zodra he weer betaalt wel. Wat gebeurt er met mijn games van Games with Gold als ik mijn Xbox Live Gold-lidmaatschap opzeg?

Op Xbox One hebt u geen toegang meer tot uw titels van Games with Gold als u uw abonnement opzegt. Als u echter beslist om uw abonnement ooit te verlengen, hebt u weer toegang tot eerder ingewisselde titels van Games with Gold en kunt u deze weer spelen.

Op Xbox 360 mag u alle titels van Games with Gold die u inwisselt als Xbox Live Gold-lid houden, ongeacht of u uw abonnement voortzet.

Toegevoegd na 41 seconden:
Van den xbox site
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding